svar på kommentarer.

Svar på kommentarer!  Fortsätt kommentera och fråga vad ni vill jag svarar på det mesta. (:

Sanna
om skolan är seg:
du är underbart vacker och skorna passade dig perfekt! en fråga. Du gillar att fika va? vart fikar du och vad äter du när du fikar? kram sanna

Svar: Hej Sanna, Tack det va roligt att höra, haha skorna.. jag älskar dom verkligen från hjärtat! ja, jag tycker om att fika det är mysigt, oftast hittar man mig på Café Vasa i Göteborg annars kan jag även vara på Café Vanilj eller espresso house. jag föredrar nog kaffe&Kladdkaka med grädde! haha kram atteso.


Kommentar:
sassi om skolan är seg:
jätte vacker är du, tänkte bara fråga om du skulle kunna börja med dagens outfit lite oftare och typ frågestunder? har massa frågor till dig. tack i förhand! kram sassi


Svar: Hej Sassi, jag skulle kunna börja med dagens outfit och frågestunder absolut, ska bara hitta tid till det men det ska jag nog lösa! Kram atteso.

Kommentar:

CHUNKFACE :@@@ om svar på kommentar.:
Heheh, fan vad anonym jag är.
EMELIE N. HAR RÄTT SOM FAN <3 Du är bäst lilla bollen <3

Svar: Hahahha du är alltid så anonym och diskret, haha tack bebo love u fridaåsna! Kram från MIG till DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0