svar på kommentar.

anonym om jag är så trött på all skit.:
RIKTIGT FINA SKOR! kan tänka mig att du blir riktigt jävla snygg i dom, bara en såndär jätte konstig fråga från ingenstans.. vad har du för sko storlek? kram

Svar: tack så mycket, jag älskar dom! hah jag har storlek 36-37 :) kram!



emelie.N om idag är det Tisdag: 

      ville bara säga att jag tycker verkligen om din blogg, du skriver så bra asså om verkligen allt inte sånna tråkiga modebloggar osv utan efter exakt vad du tycker och det gillar jag! keep it up girl! btw du är riktigt vacker kvinna!
// emelie

Svar: Tack så jätte mycket det värmer, ja asså jag försöker blogga om sånt som rör mig men ändå något som alla andra kan ta del av, för detta är ju en blogg om mig själv och mitt tänkade osv..ingen modeblogg eller liknande. Kram!


Kommentarer
Postat av: CHUNKFACE :@@@

Heheh, fan vad anonym jag är.

EMELIE N. HAR RÄTT SOM FAN <3 Du är bäst lilla bollen <3

2010-09-09 @ 07:00:52
URL: http://misschunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0