jag är så trött på all skit.

Jag vill börja detta inlägget med att gnälla på alla falska människor därute, som man tror finns där för sig och dom verkar göra det fram tills allt skiter sig.. då gömmer dom sig, jag kan säga en sak: att sånna "vänner" behöver man faktist inte!

Menar inte alla nu så ta inte åt dig om du inte känner att du är en av dom, har verkligen flera underbara människor som jag vet vart dom står, men dom andra kan typ gå och slänga sig i en vägg för jag bryr mig inte.

& att alla killar ska vara så jävla dryga och ego, asså killar.. skärp er, hur tänker ni när ni är tillsammans med en tjej över ett år och sedan går runt och snackar skit om henne till folk? snälla berätta för jag fattar verkligen inte!

yeye nog med sånt, idag har jag iallafall köpt lite söta grejer med min söta familj, KÖPTE MINA SKOR!
Vi köpte skor,böcker, och lite smått och åt på Max.
Senare träffade jag Pourja en stund och sen Irma.

slänger in ett sista inlägg om något av allt jag går runt och tänker på just nu.
PUSSPUSS!
(lite bilder från dagen)







Kommentarer
Postat av: anonym

RIKTIGT FINA SKOR! kan tänka mig att du blir riktigt jävla snygg i dom, bara en såndär jätte konstig fråga från ingenstans.. vad har du för sko storlek? kram

2010-09-07 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0