varför? kan någon snälla berätta VARFÖR!?

Nu kom jag precis hem från staden, där jag har varit med Irma, fikat osv..

Vi satt och pratade om en sak förut.. VARFÖR kan killar inte bara vara kompis med tjejer.
Varför ska det alltid vara så att man är kompisar sedan efter en vecka eller till och med ibland ett ÅR efter så visar det sig att han gillar dig. & det gör mig bara sur att han inte kan vara ärlig och säga direkt som det är, men jag önskar att man kan ha killar som man har tjejkompisar,visst man har en del, men oftast ska det sluta med att han är "kär" men palla? ;S  killar= ALL OR NOTHING!

Samma sak gäller tjejer, varför är det alltid så att dom flesta tjejer kan inte vara i "grupp" utan klarar typ bara av att vara två stycken, det är så ursäkta mig men jävla tråkigt att man inte kan vara flera och ändå komma överens..tycker det är sjukt synd.

SKÄRPNING!



Kommentarer
Postat av: Viktorija

Det beror helt och hållet på vad för sorts kille du har träffat. Om du nu har träffat någon som gillar dig ska du testa honom först. Hoppas du hittar den rätta för dig som är snäll och respekterar dig för den du är. Lycka till Attesso <3

2010-09-30 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0