visa mer kärlek&respekt.

LÄS DETTA OM DU BRYR DIG OM VÅLDET&VÄRLDEN!

Säg mig..vafan tar sig världen åt? vart är all respekt,all kärlek? Det är för mycket våld, man hör nya saker varje dag. Ni som tycker om våld kan ta och ge er på varandra, men jag tycker inte alls om det så ni som känner som jag..vi måste öppna ögonen, vi måste kämpa tillsammans. Går ni förbi någon som verkar ha problem eller hamnat i trubbel HJÄLP DÅ TILL! räck eran hand, visa kärlek. Visa att du är människa, en mänsklig en.
Om jag ska vara ärlig så är det knappt att man vågar gå ut på kvällarna utan sin spray i handen och man går och snurrar runt för man vill kunna se åt alla håll samtidigt, så ska det absolut inte vara! jag ska kunna gå ut på kvällen med mina vänner och ha roligt och vara trygga, och inte känna att närsomhelst får man en kniv i ryggen eller liknande det är ju fan skandal!
Så jag vill bara säga att ta hand om varandra, låt inte något hindra er från att må bra men en sak vill jag.. att ni är försiktiga.
NU KÄMPAR VI TILLSAMMANS FÖR EN TRYGGARE MILJÖ!
// Juana Bambino Selwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0