homehomehomehome

hemma efter en låååååång fredag, jag kom hem för en stund sen men nu är jag reda för datorn haha nej men har fixat mig för att sova, men tänkte slänga in ett inlägg innan eftersom jag inte hunnit det alls under kvällen.

Hursomhaver.. Jag har gjort lite allt möjligt från att vara med Vijona, Fikat med Irma, Träffade på daniel i stan, träffade Alexandra och den där som gjorde hela kvällen, den jag inte nämner, UNDERBAR!!!
Ett speciellt tack till dig min underbara ängel!

Nu ska jag iallafall sova, imorgon får vi se hur planerna ser ut men inga speciella klara just nu;)

sov så jätte gott era pussgurkor och dröm sött! godnatt
Ni som ikväll dricker.. USCH men drick med måtta och gör inte något jag inte hade gjort!
PUSSPUSS!

(bilden har en tjej i min klass målat, skitduktig är hon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0