dator hela tiden!

Nu är jag hemma hos min pappi, vilken innebär att jag har dator hela tiden nu! *yeeey* vilket = UPPDATTERING gånger 10000!


Jag har precis kommit hem till pappa från mamma.. ett himla slit att bära alla mina väskor som innerhåller typ 10542 olika tröjor&byxor, kjolar och shorts, Danskläder,Fotbollskläder & 20 par skor, massa böcker, massa smink, och massa olika skönhetsprodukter!hihihi

men man är ju tjej, så det är min enkla ursäkt, visst är det så tjejer?`


hmm.. tonight vet jag inte vad som ska göras, jag ska snacka lite med padre snart och sedan bara ta det lugnt!

just nu ska jag lägga in allt från kameran och sedan ska det in på bloggen! så jag lägger ut massa bilder snart..dom som inte har kommit ut nu under två veckor! ha det bässt!
PUSSPUSS!
såhär sliten är man just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0