DANS TAR ALL MIN ENERGI!

Nu är jag äntligen hemma från dansen och jag ska säga er att det va otroligt jävla skönt att sätta sig på röva som man inte gjort på flera timmar ååååååh...
Jag&Irma dansade loss och hon lyckades lära sig hela dansen med årets sämsta "lärare" nämnligen jag.
det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig inga fördomar på något sätt utan bara så.


Imorgon blir det praktik igen och det är skojjsigt tycker jag, jag gillar min praktikplats för man känner sig som "en i gänget" och inte bara som en praktikant.

Dans tar verkligen all min energi så jag ska upp och göra mig en macka och varm choklad sedan ska jag nana kudden för är så sjukt trött just nu, och ska upp tidigt imorgon *pöhöpöhö* men sov gottit när ni ska göra det!
PUSSPUSS!


och ja..som ni ser så håller jag på att somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0