ett rent helvete

Hej nu är jag hemma från denna dagen och har varit det ett tag.
Jag har inte alls mycket att blogga om och det beror på att denna dagen har varit ett rent helvete.
Finns inga kommentarer kan berätta lite kort om dagen bara, det som inte va helvete.


Varit på prao- Roligt och trevlig personal
Åkte till Trollhättan med Irma- roligt att vara borta från partille/gbg lite och hade sjukt kul.
Träffade Frida- Alltid lika skönt, du är underbar!

Sen började helvete.. kan hända att jag bloggar lite om det imorgon när jag har tid men just nu är jag riktigt seg och vill nog bara lägga mig i sängen och krama mig nallebööön!
nattinatti PUSSPUSS

(lite bilder från idag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0