BACK IN TRACK!

Nu är Atteso tillbaka efter två veckors datorlöshet!'

Vet inte vad  jag ska börja eller vad jag ska berätta men under dessa två veckor har jag typ gjort allt som går att göra.. jag har fikat en massor, shoppat, varit med dom bästa, börjat skolan, skaffat jobb, varit i Stockholm..

Så nu är det upp till er vad ni vill höra.. skriv vad du tycker är intressant.

Jag sitter hemma nu och tänker på massa grejor.. har lite saker i huvet just nu som inte är det roligaste.

Iallafall så ska jag börja Praktisera imorgon och det blir på Triumf Glass i Sävedalen:) haha kan verkligen se mig stå där och sälja glass! HAHA

Hade jätte mysigt i Stockholm med min den allra bästa!

Kan iallafall Bjuda på lite bilder från veckorna!
PUSSPUSS!






STOCKHOLM!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0