svar på kommentar.

         anonym om GODMORGON LÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAG:

gud! har du alltid varit så fin som du är. jag älskar din blogg

svar: Tack så mycket, kram atteso


Hanna om GODMORGON LÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAG:
du åker mycket till Trollhättan, vad gör du där?:)

svar: ibland är jag där med kompisar, men oftast är jag hos min pojkvänn (: kram atteso.


thilda om GODMORGON LÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAG:
Bor du i Partille eller vad ska ni göra här? för jag bor jätte nära Partille:) kram thilda
Svar: Hej thilda, ja jag bor i Partille, kram atteso.

sandra om todaaay:
Hahahaha vad rolig du är! vart har du lärt dig måla så?:O haha kram sandra
Svar: hahaha sandra din lilla flöjt, du vet att jag alltid kunnat måla så! HAHA kram atteso


Jamina om Fredag!!!:
Du har så fin stil, du ser charmig ut på alla dina bilder, vart är den "jackan" ifrån? för den är verkligen skit snygg!!!
Svar: Hej Jamina, haha tack så mycket, jag har jätte svårt att hålla mig för skratt när jag ser en kamera, så det är det jag håller in och kanske skaffar ett ansiktsuttryck haha! Jackan är från Zara, kram atteso.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0