UPPDATTEEERRIIINGGG

halloooooojj!!
nu sitter jag hemma hos Frida och fick låna en datoor!! "halleluljjjaaa moomenttooo"
hursomhaver, jag har inte något speciellt att berätta förutom att jag är den käääääraste flickan på jorden tror jag! meeaaow.

I helgen vill jag göra massa roligt, som bara jag vet vad det är hahaha! (och Frida&Irma&Isabella&Mamma..och..HAN)

Btw jag gav just mig själv tjockaste dissen, jag fråga just exakt nu frida vad jag skulle skriva om, Frida:jag vet inte..
Jag: säg något intressand ämne.
Frida: skriv om Prostitution..
Jag: oherregud..ska jag sitta och skriva hel jävla dagbok eller?
HAHAHAAHAHAH!!

Nu ska jag ut och rocka rockring med Rocky Balboa "the italian stallion"
Nej..men vi hörs så fort jag snokar i någons  computter igen

PUSSPUSS!


(på bilden Frida&Jag)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Va har ditt hjärta farit nu :) vem är den lycklige? Kram på dig atteso

2010-10-16 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0