This girls inspire me!

Hur mycket du än försöker och vad du än gör så lyckas du aldrig! du lyckas aldrig med det Lady Gaga gör.
Den bruden är otrolig och påverkar faktist mig som person, jag diggar henne stort för hon är verkligen något speciellt, hon gör exakt det hon känner för att göra utan att bry sig om vad folk och media tycker! ME LOVE!

" I WANNA TAKE A RIDE ON YOU´RE DISCO-STICK"









Sen har vi då den andra bruden, och denna tjejen är så jävla vacker så man drabbas ju av avundsjuka!
Hon är naturligt vacker, inte massa operationer och sånt shit utan hon föddes helt enkelt för att vara snygg och göra killarna kväsvaga! Shakira beundrar jag stort, det är enligt mig världens vackraste kvinna!

WAKA WAKA EE EE!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0