shake it!

Nu är jag hemma från dansen, och måste bara säga att det gick grymt mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra!
Först skulle jag lära mig hela dansen själv, och sedan lära ut den till Frida..men det blev awesome!

Nu sitter jag och försöker ladda in när Frida filmade när jag dansade och det går la sådär måste jag säga!
Imorgon blir det mer dans, om det är någon i närheten som är sugen på att börja dansa gratis så SHOOT! då är det bara att höra av sig, för jag vill försöka få med några tjejer, och möjligtvis killar till en liten grupp som tränar tillsammans och kanske någongång åker runt och uppträder! as kalas!

Men hörs senare innan jag ska nana!
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0