fula tjejer

Nu sitter jag i skolan med Isabella&Irma.. vi äter vit choklad, och jag måste bara säga att TESTA DEN! det är marabou´s första vita choklad och den är awesome!! klicka här!

GOD SOM FAN!


Btw..den senaste veckan/dagarna har jag sett så många flickor med för stora leggins..hur fan tänker man då? jag menar ska man ha leggins så ska dom ju sitta tajt är det inte så? Såg en tjej i stan med skinleggins som satt som mjukisbyxor på henne och det ser ju fan inte bra ut kan jag lova.

Inte för att låta sån.. men det är ju som jag tar på mig mjukisbyxor som sitter tajt, eller strumpbyxor i 30 storlekar för stora.. det är inte okej! (den er inte tillåten..)

men nu ska jag gå och eetaaaa(äta)
PUSSPUSS!






Kommentarer
Postat av: luffi

hehehe tackar!!

haft det bra idag? kram

2010-10-21 @ 23:24:32
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0