FOTBOLLS-FIKA!

hemma efter en skön dag/kväll.. Först va jag hemma hos Frida som jag skrev på inlägget innan och träffade hennes pojkvänn för första gången, en mycket rar pöjk.. sen åt jag middag där och det va jätte gott!
Senare skulle vi in och ta en fika med Irma och hon ville att jag skulle möta henne i allum.. och läs nu riktigt noga..
Frida
&Zalle (hennes pojkvänn) tog bussen från Frida in mot stan  och jag skulle ta den åt andra hållet (alltså till Allum) och jag satt själv och väntade på min buss men den kom inte? så jag läste på tidtabellen smart som jag är.. och då gick den inte förens om en halvtimma och Irma va redan i Allum och väntade på mig så jag GICK från (Frimästare gatan) till Allum och det är låångt att gå i årets jävla tempo och stressad USCH! men kvällen slutade bra, Vi drog in till Café Vasa och tog en fika och kollade på Milan-Juventus och det blev 2-1 till Juventus USCH va dåligt. Men i had a good time me mina babes!


& nu ska jag nana för jag är trött i mössan.. Hoppas ni har haft en trevlig Lördagskväll som ni förhoppningsvis kommer ihåg imorgon.
PUSSPUSS!
(inga bilder ikväll.. men hann iallafall ta en på Frida&Zalle.. tyvärr inga fler för jag va helt inne i matchen!)


Kommentarer
Postat av: irrmiisss

VASAS KLADDKAKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)

2010-10-31 @ 02:14:12
Postat av: Anonym

VASAS KLADDKAKA!!!!! (L)

2010-10-31 @ 02:15:36
Postat av: Anonym

kladdkaka = äckligt

2010-10-31 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0