ursäkta mig?

asså idag va det massa som höll på att titta på mig&Irma och så ni vet.. asså jag vet inte vad ni vill att jag ska göra åt saken? eller asså vad hjälper det om ni glor, jag menar asså det är ju inte så att jag har en skyllt i pannan och på röven typ "GLO PÅ MIG" men så frågade jag Irma; vad ska man göra om man råkar se lite bättre ut än alla andra här som vi likssom gör. aja skitsamma.. idag va det en segis dag i skolan typ fast i slutat hade vi riktigt jävla roligt. helt sjuk vad vi skratta, det kändes som jag skaffade 20 magrutor typ.

Nu är jag hemma och ska ta på mig lite finare kläder och snygga till mig för just nu sitter jag i mjukisbyxor och tjocktröja, ska hem till Frida om en stund och plugga psykologi.

bloggar senare.
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0