TILLBAKA!

Nu är jag tillbaka igen! (hoppas jag)
hade nu tänkt mig att bärja blogga igen som för två veckor sedan, har inte haft någon dator sen dess, men nu har jag det och nu ska jag köra hårt! haha.

Vet inte vart jag ska börja, det har ju hänt lite allt möjligt under veckorna..
Men inget "viktigt" så vi börjar från idag, tycker jag låter bra!!

Idag har jag iallafall förflyttat mig från Mamsen till Papsen..det blev inte i Söndags som jag trodde utan idag istället.
och denna vackra dag har jag tillbringat med Irma, och Daniel.

Imorgon blire praktik igen och det är kulkul!

jag ska läsa lite texter osv nu men bloggar innan jag ska nana!
PUSSPUSS!
(några bilder från senaste)






Kommentarer
Postat av: Sara

LÄNGTAAT! skulle du kunna börja med frågor och dagens outfit?:) kram sara

2010-09-29 @ 08:15:55
Postat av: Anonym

jaa! börja med dagens outfit!!! du har så fina kläder på dig jämt.

2010-09-29 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0