usch vilken seg dag!

Idag skulle jag dansa med mina girlzz men det blev inte så, för Frida slutade klockan sex och va trött som en hest, och dansrummet va bokat till klockan halv nio och då orkade vi inte dra dit.
Så det blir helt enkelt imorgon istället! jabbadabbaduuo!

Imorgon blir det praktik igen och efter det blir det nog lite plugg på Psykologi.. sedan som sagt däännz!

jag ska fixa mitt internet direkt när jag kommer hem *hoppas det fungerar* för just nu sitter jag hos Frida och ska snart ta bussen hemmåt!

Denna veckan ska jag fixa mig ett jobb tänkte jag, så vi får se hur det går.
Jag ska kasta in ett inlägg så fort mitt internet fungerar igen!
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0