orientering suger!

nu har jag kommit hem! jag är verkligen jätte trött för jag trodde jag skulle få sova ut så jag ställde in mig på det och sen blev det såhär haha! men kanske ska sova en stund snart.
Iallafall så sitter jag hemma nu, och ska vara hemma tills det känns bra att gå ut haha nej men senare ska jag träffa Irma.."ovanligt"

Fast innan kanske jag ska träffa Vijona snabbt först får se på det.
nu ska jag upp och hämta mitt te som min kära storebror fixade iordning åt mig!
PUSSPUSS!

Och såhär kan det se ut när jag spelar biljard i skolan!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du hade kul ju , men ändå säger du de suger :0

2010-10-08 @ 12:52:25
Postat av: Atteso

haha jag hade kul men jävla skog! hahaha!

2010-10-08 @ 12:55:22
URL: http://atteso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0