Im back in track!

Now i am home från staden min "Göteborg" där jag va och fikade med Frida&Irma, jätte mysigt och vi åt KLADDKAKA! yeeey!

Jag sitter just nu hos Frida och här tänker jag spendera min natt hihi!
Frida frågade mig just vad motsatsen till "Haram" va.. men jag har ingen aning haha, det kanske blir "O" haram HAHA vad vet jag.

Hmm.. jag sitter och tänker på vad jag ska skriva om känns som jag bara sitter och skriver massa tjööt..men det är ju typ det jag gör höhö!

Imorgon ska jag iallafall spendera dagen hemma med min kära familj och "fira" min bror som fyllde 19 år för ett tagsen, hursomhest så ringde jag hem förut från Frida och min lillasyster svarade och så sa jag till henne att jag skulle sova hos Frida så sa hon; -neeeej! det får du inte, du ska sova hemma med mig! haha så söööööt är hon!


som ni märker så har jag inte lagt in några "nya" bilder på ett tag och det är för att jag inte har någon dator att ladda upp bilderna på just nu, men bilderna finns IN THA CAMERA MOAHAHAH så ni slipper inte se dom, för dom kommer laddas upp såfort jag har min dator!
nu ska jag umgås med min lille feesk så vi kanske hörs senare..
Annars nattinatti på er små korvar!
PUSSPUSS!
(bilder från vackra mig just nu) HAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0