hihi

nu är jag tilbaka till hemma (inport svenskan på topp)
jag har gjort ingenting som ingen i hela världen ska få veta någonsin.

Jag mår finfint och är pigg som en gris idag faktist.. lite trött på att plugga bara men come on girl man måste ju../:

RANDOM
Btw.. är det någon mer än jag som tycker att det är fett onördigt med polishästar.. jag menar om polisen&hästen är ute i stan och rider säger vi och dom ser en rånare typ som hoppar in i sin bil och börjar köra.. jag lovar att hästen inte kommer ikapp 120km/h eller att hästen kan springa på motorvägen.. och dessutom så skadas oftast hästarna utav det också.. hm knäppt tycker jag.

kanske slänger in ett till inlägg senare pluttisar!
PUSSPUSS

(bilden va bara något jag kände för att lägga ut hohohoho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0