hemma hos väninna

Nu sitter jag hemma hos min fina väninna Frida!
vi har varit och fikat i staden osv med Hamza en riktigt skön pöjk!

Jag vill bara säga att jag skiter fullständigt i anonyma kommentarer, och ni som skriver att jag är ful osv, I DONT GIVE A DAMN! somsagt..varför ska jag ta åt mig av er likssom? jag menar ni är ju i grunden bara avundsjuka. hihi!
Nog med er..

Jag gillar inte regn och det gör mig deprimerad när det regnar! pöhöpöhö!
Frida ligger och blundar här i sängen och ler haha så gölliit!

nu ska jag kolla youtube!
PUSSPUSS!
(lite bilder på mig&Frida från veckorna som gått utan bilder)
..måste bara säga att frida, på vissa bilder är du ju bara för snygg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0