FÖRLÅT

Förlåt, Fredag kvällen blev inte alls som väntad.. jag väntade mig att komma hem och blogga osv men jag stannade över hos Frida och inte för att låta sån, men hade inte tid att uppdatera :S.

Och igår så hade min Mamma fest hemma så jag va där med två kompisar och party :ade & det ska ni nu få se bilder på tänkte jag! yeeeey

Idag vet jag inte vad jag ska göra, hmm.. kanske ska läsa min bok..eller inte.. jag vet inte men något vill jag göra, tror jag drar ut lite senare.

Nu ska ni få se lite vackra bilder från igår Lördagen den 2/10-10
gårdagens outfit:
Leopard klänning- Vero Moda
Leggins- Gina Tricot
Strumpor- H&M
Skor- Skopunkten
Väska- missäy

Yeeeeeey PARTYYY!!!!

                                  Jag&Irma











Mamsen, hoppas du fick en underbar dag! i love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0