fikaaaa

hallojsan nu är jag hemma från Praktiken, skönt med Fredag nu tycker jag!
Håller på att fixa mig lite, ska in och fika med två tjejkompisar och sedan träffa Irma och hitta på något trevligt att göra. Vad händer idag för er? ge mig tips på hur en Fredag kan se ut!

Jag kommer svara på kommentarer ikväll. och kommer ha en frågestund också, för det verkar som ni har lite frågor, haha och då kan ni ju passa på!

Hörs ikväll! ha en jääätteeee trevlig Fredag! (K)
PUSSPUSS!
(bilder från nu)



Kommentarer
Postat av: din beundrare

uppdatera oftare! du e snygggggiis

2010-10-02 @ 21:03:20
Postat av: Beccis

Hlsa mamma grattis!

2010-10-03 @ 18:25:35
URL: http://tomorrowisyesterday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0