dagen är superduper!

nu kom jag precis hem från skolan, och det va helt okej idag måste bara plugga lite nu hemma sen är man fri igen! vi hade ju som sagt skolfoto idag och det gick inte så bra haha jag&irma va hyyyyper stressade och kom försent men vi fick fotas iallafall, hur resultatet blev kan vi ju diskutera någon annan gång..*hosthost*

Iallafall
så ska jag plugga Psykologi nu igen, och göra ett dokument och skicka idare till Irma, men jag tycker faktist att psykologi är rätt så roligt om jag nu ska vara ärlig..

Senare ska jag kanske träffa en kompis och sedan vidare till en annan!
Vi ska fixa bloggen igen så det blir lika fin som förut för allt har blivit fel ända sen miss..JAG va och petade i koderna hahaha!
Men vi hörs om en stund igen, efter pluggandet!
( bilder från skolan idag )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0