tillbaka!

hej igen, jag har vartit lite från bloggen nån dag eller två, och det berodde på att jag va i Vänersborg och hade ingen dator och hann helt enkelt inte med att blogga.
Jag va hos Felicia och hon mötte mig vid resecentrum och vi gick vidare och köpte chips (MUMS) och sedan hem till henne och kollade på film, och det lyckades jag få ett litet inlägg om i förregår...

Igår åkte jag hem och möttes av Irma i staden, jag skrev innan att jag skulle på bio men inte vilken film, vi mötte sedan Hamza och gick till Bion, vi ville kolla på Saw 3D men det fanns inga platser så vi krigade typ haha sedan fick vi platser! yeey så Saw blev det och herrejävlar vilken äcklig film! usch.. om ni som jag inte tål för mycket blod så ska jag bara säga at det är helt fel film!

Nu ska jag äta och sedan möta Irma för att hjälpa min Farmor med lite grejer sedan vidare till Café Vasa.
PUSSPUSS!

(hittade jätte gamla bilder på mig i felicias dator! haha enyoy)


(nya hos felicia)



(Hamza igår från bion)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jolina<3hamza sötisar

2010-11-04 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0