im here for uppdatterinnngg!

too laate to apologize, men here i am!
jag har inte haft någon dator på mer eller mindre två veckor, vi håller på att fixa internet men det går ungefär i jämn takt med en snigel.. men aa det går förr eller senare!

Imorgon åker jag hem till pappsen och då har jag internett all daaayyss!
just nu är jag hemma hos Frida, och här jag har söövit och ska dra mig hemåt om en stund senare blire jul på Liseberg med Irmisen antagligen! yeeey!

Imorgon slänger jag också in bilder från dagarna då jag inte bloggat med olika trevliga händelser hihihohohhaha!
Hoppas ni har haft det underbart för det har jag haft.. typ iallafall.

Nu ska jag dra och ta på mig mitt annziiktzz!
ha en underbar Lördag!
PUSSPUSS!
im like shiiit right now you see! hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0